onsdag, juli 23, 2008

Plus och minus

Sommarens underbarheter skall njutas.
Levas.
De 3 fantastiska semesterveckorna jag nyss avslutat
har gett mig 4 mindre fantastiska extra kilon.

Så då dietar jag sådär lite lagom…
3 liter osötad nyponsoppa, en liten choklad för att
ej chocka kroppen såhär första veckan åter på jobb:)

Sisådär så jag med ngt bättre samvete kan låtsas att de
där goda bakverken och den goda grillade maten jag passionerat
älskar inte liksom fastnar på min kropp;)

Visst borde jag träna också, verkligen.
Men, det finns ju såå många saker som är trevligare:)
Det är ju sommar, regnar ej så väldigt mkt, tiden susar iväg
och snart är det dessutom höst, DÅ kan man träna.
…när man inte ser på film i soffan med en stor skål godis,
gigantisk kopp te och bara njuter av mörkret utanför;)

3 Comments:

At onsdag, juli 23, 2008 8:05:00 em, Blogger Mindi said...

Inne och njuter av din läsning ochy dina bilder på storgull, lillgull, pooler, Elvis Presely, spännande tårta, dig själv mm. :)

Alltid lika trevligt att besöka dig!!!

Jag jobbar också... inne på min andra vecka. Men om 1,5 vecka har jag lite ledigt igen. LÄNGTAR!

Stor kram till dig!!!!

 
At onsdag, juli 23, 2008 9:21:00 em, Anonymous Anonym said...

Du paranta kvinna har nog råd med några extrakilon! Så sluta jiddra.
:)

 
At onsdag, juli 23, 2008 11:30:00 em, Blogger Kottemor said...

Mindi: Åh så härligt för dig!!
Hoppas ni får riktigt mkt sol och
värme då, har ju varit lite ont om det dessa veckorna...
Haha, ja här händer en del:)
Kramar i mängder min vän och tack!

Kim: Parant var första gången i mitt
liv jag blev kallad, hehe, tack raraste!:)

 

Skicka en kommentar

<< Home