onsdag, juli 30, 2008

Semestertider

Bara för att.
Bara för att de är de vackraste och underbaraste
små gryn man kan finna, och bara för att jag är
så stolt och glad över att vara deras mamma, och
bara för att jag saknar dem enormt här i tysta huset
så lägger jag upp ngr bilder på mina gull.
Precis såsom de är.

Ellan bellan har hyss för sig som vanligt:


Återigen:


Ollie har verkligen snöat in på golf.
Duktig är han också säger hans tränare som ringde hem
för att informera mig om detta faktum:


Mmmmm:



Märkligt är detta faktum att de ej är här.
Ingen är här.
Mormodern tog systran ystran med sig till Småland idag.
Hemma om en vecka eller ngt...
Första gången så länge själv i lilla röda.
Gissa om jag ska njuta!
Välbehövligt för oss båda.
Som jag njuter av tystnaden och stillheten...

...om bara sängen ej vore så tom.
Om det ändå kunde finnas 2 små pyjamasjklädda små snarkande
söner där inne.
Imorgon får jag dem åter:)
Annorlunda detta flexande, men vi gör det bästa.

4 Comments:

At torsdag, juli 31, 2008 11:51:00 fm, Blogger Det Mörka Hotet said...

Härligt med barn - speciellt ens egna!

 
At torsdag, juli 31, 2008 12:16:00 em, Blogger Kottemor said...

Samuel: Hahahaha, ja speciellt ens egna:)

 
At torsdag, juli 31, 2008 1:15:00 em, Anonymous Anonym said...

Fina foton på pojkarna! :) Ollie - golfproffs nästa? ;-) Jonathan är helt frälst i fotboll istället. Inget annat existerar. Har nu runt 5-6 fotbollsdresser & vill ha fler! Är i Pite havsbad nu på husvagnsemester i 2 veckor me mormor & morfar. Ringde hem igår & var sur för han ej fick ännu en fotbollströjja. ;-) Ibland är livet hårt! *S* P&K

 
At torsdag, juli 31, 2008 1:56:00 em, Blogger Kottemor said...

Ewe: Jupp, han har lagt pilotkarriären på hyllan och har nu bestämt sig för att bli golfproffs:)
Hahahaa, de är för sköna!:)
Hoppas ni har det riktigt mysigt gumman!
Många pussar o kramar

 

Skicka en kommentar

<< Home