onsdag, augusti 20, 2008

Ettagluttare

Vi tog en tur på Malmö festivalen igår.
En liten sväng bara, det är för mkt folk
och kaos men man hittar sina guldkorn:)

Vi på väg för att möta Lindahjärtat:
Synd bilden är suddig för vi är grymt coola:)


Efter kottarna fått polkaklubba o remmar så
hittade de dessa gossarna som var riktigt duktiga
på att hålla bollen ovan mark...


Sedan var det färdig festivalat.
Mamman hade vaknat med huvudvärk och hade fått
gå tidigare för jobb för att det värkte för mkt.
Festival var då inte riktigt rätt plats.
Attans, missade en hel del bra musik jag hade önskat
höra, men hade en riktigt härlig kväll ändå:)


Idag har jag varit och lämnat mitt stora gull i skolan.
Ettagluttaren, min STORA son!
Var med ett tag tills de började med böcker osv,
huvudvärken sitter kvar och det är dags att ta piller
och krypa i säng och vila.
Lillhjärtat är hemma och håller mig sällskap.

Storgullet mitt:


Klassrummet:


Tiden rusar verkligen...

6 Comments:

At onsdag, augusti 20, 2008 1:39:00 em, Blogger ♥ cloudberrie ♥ said...

Å vilka sötisar! Både du och kottrna, fast den äldste har ju blivit stora killen nu: skolkille! Ettor ÄR det sötaste som finns!

Stor Stor onsdagskram från Eva

 
At onsdag, augusti 20, 2008 4:09:00 em, Blogger Kottemor said...

Eva: Javisst är han stor!!:) Mkt mkt söta;) Många onsdagskramar tillbaka!

 
At onsdag, augusti 20, 2008 4:09:00 em, Blogger Sabina said...

Ååå min lillkille börjar oxå ettan idag oj så nervös han var=)
Grattis jätte mycket i efterskott, har inte hunnit blogga så mycket dom sista dagarna.
Ni såg verkligen coola ut på bilden=)
By the way, Du min vän har fått en utmärkelse på min blogg, hepp!
Kramen

 
At onsdag, augusti 20, 2008 10:48:00 em, Blogger mintid said...

Mina barn var med på festivalen i malmö i lördags. De hade sett ola, Sanna nielsen och Amy Diamond. Farmor o farfar tog tåget från Osby ner och sedan tillbaka på kvällen... vi var ju på bröllop!

Kramis

 
At torsdag, augusti 21, 2008 6:29:00 fm, Blogger Det Mörka Hotet said...

Alltid lika härliga bilder - och dina barn är ju så fina!

Hoppas huvudvärken gick över: är det något som du får ofta? Själv lider jag av migrän ibland, några gånger per år, men då är det bara att ta huvudvärkstabletter, dra för fönster och lägga sig - men se'n brukar jag var okej efter några timmar igen.

 
At torsdag, augusti 21, 2008 11:45:00 fm, Blogger Kottemor said...

Sabina: Stora är dom nu våra killar!:) Tack finaste sötaste raraste!! Blev rörd, du är för snäll!! Massvis av tacksamma kramar!!

Mintid: Mysigt äventyr!!!:)
Många kramar!

Samuel: Ja helt opartiskt håller jag med dig, till fullo, hemskt söta små varelser de där 2:)
Huvudvärk får jag tyvärr rätt ofta... spänner mig och så blir det migrän så småningom. Ajaj.

 

Skicka en kommentar

<< Home