tisdag, augusti 12, 2008

Förklaring och resor

...det är ju alltså så, att jag inte på ngt sätt
försöker undanhålla er ngt.
Helgen var underbar!!
En nostalgisk resa och jag hade det såå mysigt.

Att träffa min hemliga blonda och så härliga vän och
hennes små söta döttrar var en upplevelse!:)
Så glad över att få träffa dig snäckan!!:)

Gamla vänner, nya ansikten, en otrolig upplevelse:)

...tankade in bilderna i datorn.
Fick virus i den.
Biter envist på naglarna (bara i tankarna) och hoppas
att den ej behöver blåsas el så för det vore katastrof!
Så DÄRFÖR får ni ej veta så mkt...
Suck.


En annan resa och en annan oro är denna:
Idag åkte kottarna med far och vänner till Danmark.
Bon bon land idag, Safariparken i Knutenborg imorgon
och som avslutning tar de Lalandia på tors.
Jomenvisst.
Mamman här hemma är lätt nervös.
Tunneln kan rasa på väg till Dk.
Det regnar så de kan halka på karusellerna.
Och barnen kan ju försvinna...
Mkt kan ske när jag ej har dem under mina vingar.
Men pappan är bra, mamman är bara lite hönsig:)

...men inte hjälper det när man förmanar hnm lite lätt
och han utbrister "jamen jag är ju också skitorolig
för att de ska försvinna!!"
Jodå, det gjorde mig hellugn.
Eller?!!

7 Comments:

At tisdag, augusti 12, 2008 6:18:00 em, Anonymous Anonym said...

Skönt att du hade det bra, det är du förtjänt av....

Kidzen har det säkert superskoj med sin pappa o saknar sin mamma lika mycket som de har kul!

KramKram!

 
At onsdag, augusti 13, 2008 5:57:00 fm, Blogger Det Mörka Hotet said...

Hoppas datorn klarar sig - köp till en extern/flyttbar hårddisk som backup så slipper du få ångest när datorn kraschar...

Och grabbarna kommer få det fin-fint på deras tur till Danmark.

 
At onsdag, augusti 13, 2008 6:52:00 fm, Anonymous Anonym said...

Killar och män är inte konstruerade för att ge oss kommentarer som är lugnande, men rätt ärliga trots allt =). Hoppas du får väck viruset från datorn & att du får en underbart härlig dag ! kramar ...

 
At onsdag, augusti 13, 2008 10:29:00 fm, Blogger Kottemor said...

Jenny: Tack gumman:) Jaa de har det jättemysigt, glad för det! Kramar!!

Samuel: Asch, har en grymt snygg och bra dator, är bara lite duktig på att ställa till den, men som tur är så är jag även förärad med fantastiska och mkt mkt datorkunniga vänner:) Det ordnar sig:) Jag får bara ha lite tålamod...

Tess: hahhahaaa, nej, ibland tänks det inte riktigt till:) Hoppas din dag också blir hur bra som helst! Kram min vän!

 
At onsdag, augusti 13, 2008 10:34:00 fm, Blogger Fotograferande Maria said...

De har det bra! och jag vågar lova att de kommer hem ;) Kram

 
At onsdag, augusti 13, 2008 10:59:00 fm, Blogger Kottemor said...

Maria: Mmmmm tänker lita på dig vännen:) Krmaar!

 
At torsdag, augusti 14, 2008 9:56:00 em, Anonymous Anonym said...

Ååååååh! Det var ju så roooligt!!
Önskade bara att vi hade haft lite mera tid. Och kanske lite lugnare.
Men lugnt och Myra i samma mening..? Jag vet inte jag... hihihi.

 

Skicka en kommentar

<< Home