lördag, augusti 23, 2008

Lördagsgodis

Känner mig lite tom idag.

Finns ej mkt att fylla denna dagen med, den skall
bara passeras.
Sovit för länge, jobb, hem och sova.
Thats it.

Så istället för en massa ord och svammel från
denna dam kommer ist ett grymt tips.
Prova:


Har ni smakat de där små majshattarna som jag
tror fortf finns att handla som chips?
De i choklad, låter inte som ngn höjdare, jag vet
men jag och en söt kollega var tvugna att prova
igår och det var helt klart ett av de godaste choklad
jag ätit:)
Lördag idag, finns ingen anledning att ej åka direkt
och inhandla:)

Nej, dags att åka iväg.
Hoppas ni får en skön lördag mina vänner.
Kramar!

8 Comments:

At lördag, augusti 23, 2008 6:51:00 em, Blogger ♥ cloudberrie ♥ said...

Den ser riktigt mumsig ut och skulle sitta fint i en mage som är sugen på allt nu efter vandringen ;)

Ha en skön kväll och var rädd om dej!
Kramar från Eva

 
At lördag, augusti 23, 2008 7:43:00 em, Blogger mintid said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

 
At lördag, augusti 23, 2008 7:43:00 em, Blogger mintid said...

Det tycker jag verkligen du är värd det där goa chokladet...
Jag har ju börjat en lite sundare diet...och allt sådant ska jag låta bli...bör gå ner ... både för hälsans och mitt välmåendes sak.

Ha en fin lördag och må så gott!

 
At söndag, augusti 24, 2008 10:27:00 fm, Anonymous Anonym said...

Det låter inget vidare precis.. Men säger du att det var gott så är det säkert det!

KramKram!

 
At söndag, augusti 24, 2008 11:38:00 fm, Blogger Det Mörka Hotet said...

Amigo...? Klart intressant - då jag själv inte gillar godis förutom choklad - men jag förstår inte riktigt hur amigon smakar...måste nog prova på't!

Chokladkillen

 
At söndag, augusti 24, 2008 5:08:00 em, Anonymous Anonym said...

Hejsan!

Jag blev nyfiken på din blogg efter att ha träffat dej. Hittade den igår och fastnade =)

Efter att ha läst i några timmar (ja, jag läser sakta) så måste jag säga att din blogg är underbar. Full av kärlek och kloka ord, allt lika fint skrivit.

Ha det så bra // Kram

Ps. har ett hyfsat snyggt kort på dej & M

 
At söndag, augusti 24, 2008 8:05:00 em, Anonymous Anonym said...

Åhh sombreros heter snacksen och jag har just smaskat i mig en heeel påse alldeles själv =) Tyckte jag var värd det efter att ha jobbat hela helgen hihi. Är allt bra med dig? Jag jobbar och sliter som bara den men längtar efter semester så att jag blir tokig. Åker ju till Losangeles 15e september, känns bra, men vill NU, har jobbat hela sommaren...så jag e väldigt trötter. Hur e allt m familjen? Hoppas du haft en mycket fin helg. Kramar

 
At söndag, augusti 24, 2008 11:43:00 em, Blogger Kottemor said...

Eva: Hoppas din kväll var lika god:) kramar!

Mintid: Mmmm, klokt, duktig du är:) Jag borde verkligen jag med... Kram på dig!

Jenny: Promise! Dundergott:) Kramen

Chokladkillen: Du MÅSTE prova:)

Syntloppan: Ojdå, ja det är ju en del skrivet... Hahaha Var jättekul att träffa dig med! Vore hemskt skoj att få bilden, maila gärna på cecandersson@hotmail.com Tack så jättemkt för dina snälla ord! Kramar!

Tess: Yes! De menar jag:) Gott! Los Angeles... härligt, hoppas du får en fantastisk resa! Allt fint med mig och gullen, hoppas det är bra med dig också söta:) Kramar!

 

Skicka en kommentar

<< Home