tisdag, augusti 12, 2008

Nära och kära:)

Skratten ekade från köket till långt in på
småtimmarna, vilket gjorde det ngt svårt för mig
som lagt mig inför arbetsdagen att få ro.
Men vad gör det:)

Pappan min, Neta hans fru, min kära mor och lilla
syster yster under samma tak som mig och lillgull.

Mysigt värre:)


Nej, det växer ej sallad på min fars huvud, det är
min kära mor som varit inne och hälsat på en granne
och fått med sig ett stort knippe plockad sallad...
De roar sig minsann...


Lilla sötsyster min, eller lilla... sötsyster min
och sin kula efter ett hastigt behov av nattsmörgås:)
6 veckor kvar...
3 om systran själv får bestämma.
...vilket hon ofta får.


Och i min säng, det käraste av allt.
Lillgull snusandes sött:)


Pappan och storgull som varit uppe och ätit med oss
och kopplat lite till rör var på grillpartaj och mös:)


Är ej så trött som jag kanske borde idag.
Idag blir en bra dag, imorgon ändå bättre:)

Kramar på er fina!!!:)

4 Comments:

At tisdag, augusti 12, 2008 11:55:00 fm, Blogger mintid said...

Så härligt att få rå om dina nära och kära så :-).

Ha en fin dag! Här regnar det som vanligt.... ska ha fika gäster i em och det ser vi fram emot!

Kram

 
At tisdag, augusti 12, 2008 1:11:00 em, Blogger Kottemor said...

Mintid: Jaa, det är jättemysigt! Hoppas du har trevligt med gästerna trots vädret:) Kramar!!

 
At onsdag, augusti 13, 2008 5:59:00 fm, Blogger Det Mörka Hotet said...

Du förmedlar alltid vänskap och kärlek på ett sån't fint och varmt sätt!

 
At onsdag, augusti 13, 2008 10:23:00 fm, Blogger Kottemor said...

Samuel: Tack!! Du är rar:) det bara bubblar ju i mig,hahaha

 

Skicka en kommentar

<< Home