tisdag, augusti 26, 2008

Tic toc

Så skönt det är att vara inne i de vanliga
rutinerna igen:)
Även om det inte slutat snurra för fort alldeles
så snurrar det iaf saktare.
Nu gäller det att få ihop schemat så man kan
kombinera de trevligheter som finns med vardagen.
För de går inte ihop riktigt än.

Igår var höstens första fotbollsträning.
Av olika skäl har vi ju missat de 2 som varit innan.
Mysigt:)


Lillhjärtat var hemma med sin kära mormor och mös
och när jag kom hem fann jag min pyjamaspojk i mormors
säng där de två kumpanerna låg och såg film:)
Min bebis.
Han vill vara det.
Det kommer han alltid vara.
...iaf tills han ev får ett småsyskon.
Men han SER inte riktigt ut som en bebis längre;)


...om min dag är bra?
UNDERBAR!!:)

Hoppas er är lika fin!

7 Comments:

At tisdag, augusti 26, 2008 12:03:00 em, Anonymous Anonym said...

Han kanske är en jättebebis? Söt är han i varje fall...

Kraaam!

 
At tisdag, augusti 26, 2008 1:42:00 em, Blogger Kottemor said...

Jenny: Hahhahaa, mmmm han är mitt lilla kärlekspaket!:) Mkt mkt söt!
Kramar min vän!

 
At tisdag, augusti 26, 2008 8:37:00 em, Blogger Sabina said...

Kanske ingen minibebis men en söt en iaf=)
Härlig med ett sådant positivt inlägg, känner mig inte alls glad idag, men nu fick jag le iaf.
Kraaaaaaaaam

 
At tisdag, augusti 26, 2008 10:50:00 em, Blogger Mitzie said...

Kraaam vännen, din bebis är jättesöt! Stor men såå söt!

Kram Ann

 
At tisdag, augusti 26, 2008 10:51:00 em, Anonymous Anonym said...

LOVELY! men jag håller med dej angående det här vardagspusslandet man pysslar med, det ska bli skönt när allt går ihop liksom. just nu är min vardag kopplad till träning, det ska bearbetas. :-) nattinatt vacker med finaste kottar. puss

 
At onsdag, augusti 27, 2008 7:03:00 fm, Blogger Det Mörka Hotet said...

Att lära sina barn hur man har det mysigt tillsammans MÅSTE vara betydligt viktigare än att man lär dem oväsentliga ting som att läsa eller räkna: bra jobbat! :-)

 
At onsdag, augusti 27, 2008 8:07:00 fm, Anonymous Anonym said...

Gott med en underbar dag!
Och det ÄR härligt med rutiner.

 

Skicka en kommentar

<< Home