tisdag, september 30, 2008

Forts på dagen U, u som i urk:(

Min arbetsdag var PEST.
ALLT gick fel, om och om igen.

Hemvägen mötte jag en polis...
Och blev INTE stoppad, leendes tänkte jag att
nu, nu är oturen över.
Jorå.
För så brukar det väl vara med mig...
Det är ju sällan jag har otur, och då vänder
det ju så snabbt!
...eller?
Suck.
Sorry, skojar.

Möttes av mitt glada gull som var överlycklig över
att det regnat...
Kläderna tvättade jag igår, idag fick jag hälla 2
hinkar vatten över hnm för att ens vilja ta i hans
ytterkläder...
Asch, ej hela världen, det är lycka för lillgull.
Det får man ta.


Hemma kliver man snabbt in i badrummet...
Halkar.
Översvämning.
2cm vatten.
Bara att börja torka...
Här funkar det så att man måste sätta in en liten slang
i duschen när man skall tvätta.
Men för att det ska funka får ingen glömma det...


Kärleken som märkligt nog står ut med mitt härliga
humör handlade godis, hyrde film och kom hit.
Då hade DVDn pajjat.
Såklart.

Nu ska jag gå och dra täcket över huvudet.

Imorgon MÅSTE det bli sol!!
Puss!

6 Comments:

At tisdag, september 30, 2008 10:16:00 em, Blogger Sabina said...

Ajajaj.. Stor, strålande sol önskas ner (kommenderas) till söder snarast möjligt! :)


Vissa dagar är struliga men det är klart att Kärleken klarar av att hantera även dom. Glid med bara, som jag lärt mig här i Småland "Var Dag Har Nog Av Sin Plåga" (*muttrar ngt om negativ inställning*) *S* Och även solen har sina fläckar. Snart får du flyt igen och då känns sake som tex två cm vatten som en fis i rymden! ;)

Imorgon är det en ny dag, en ny månad och jag önskar inget annat än Allt Gott!


Pussar o Kärlek

 
At onsdag, oktober 01, 2008 12:15:00 fm, Anonymous Anonym said...

mm jag hoppas verkligen du får en solig onsdag! jag vet hur du känner, jag har trots avsaknaden av regn haft ett par såna pissdagar med... många varma kramar

 
At onsdag, oktober 01, 2008 7:17:00 fm, Blogger Det Mörka Hotet said...

Vilken hemskt gårdag du hade, nu hoppas jag verkligen att din onsdag blir så mycket bättre!

 
At onsdag, oktober 01, 2008 9:47:00 fm, Anonymous Anonym said...

Vilken dag! Men man får väl stå ut med nån sån - ibland! ;) Puss!

 
At onsdag, oktober 01, 2008 7:10:00 em, Anonymous Anonym said...

Usch va tråkigt att din dag skulle te sig så... Hoppas att det blir sol imorgon för din skull!!

Det är en bra KÄrlek som ställer upp i alla väder!

Kraaaaam!

 
At torsdag, oktober 02, 2008 7:36:00 fm, Anonymous Anonym said...

Men vilket drama!
Vattnet var ju värst.
Fy bubblan.

 

Skicka en kommentar

<< Home