onsdag, september 17, 2008

Haha

Om ni undrar varför ni får inbjudningar till
höger o vänster härifrån var det för att jag
minsann lade till alla nya som skribenter
istället för läsare:)
Det hade nog varit jätteroligt:)
Men jag ändrade ändå, ni ska ju inte behöva
blogga här också, blir glad bara för en kommentar!:)

Kram kram!


*******************************************
Uppdatering:
Ehrm, SJÄLVKLART får alla, även de som jag inte
råkade lägga som skribenter gästblogga om de
så önskar, skulle bara göra mig glad;)
Ja, även du Myrahjärtat;)

6 Comments:

At onsdag, september 17, 2008 2:31:00 em, Blogger Fotograferande Maria said...

Underbart att du är kär!!! Jagsom hade tänkt gästblogga när jag såg att jag var skribent ;) Många kramar!!

 
At onsdag, september 17, 2008 2:48:00 em, Blogger Kottemor said...

Maria: Hahahhaa, åååh det får du ju så gärna göra!:) Kramar!!

 
At onsdag, september 17, 2008 2:50:00 em, Anonymous Anonym said...

Hahaha. Hade du vågat ha massa andra at skriva här? ;)

Nu hittade jag in iaf. Trots att jag hade lite stiltje tidigare idag. :P

 
At torsdag, september 18, 2008 8:29:00 fm, Anonymous Anonym said...

Vi hade kunnat kidnappa bloggen!
Tänk om vi skrivit om porr och vapen och knark!
DRAMA!

 
At fredag, september 19, 2008 7:20:00 fm, Blogger Det Mörka Hotet said...

DET förklarar ju en hel del! Tyckte det såg ytterst märkligt ut, men å andra sidan är jag tämligen förvirrad för det mesta...

 
At fredag, september 19, 2008 12:12:00 em, Blogger ♥ cloudberrie ♥ said...

*fniss* Ja jag funderade liiiite :) Men jag tänkte att du kanske ville att vi skulle bidra med lite skojsigt ;)

 

Skicka en kommentar

<< Home