torsdag, september 25, 2008

I väntan på...

Lillgull sussar så sött som bara han kan...
Snarkandes på min kudde, exakt samma ställning
som han legat i sedan han var liten bebis.
...vilket han ju fortfarande är, mitt lillhjärta.
Somnade i mitt knä framför idol.
I väntan på pappan.

Stora hjärtat ser på fotboll.
Väntar, ångestfylld.
Det är ju dubbelt för dem.
De älskar hnm så mkt men klarar ej riktigt av
situationen som den är nu.
De kommer ha kul väl där.
Mestadels av tiden.
Vi har gjort en deal, en nödplan.

I Idol är vår favorit en liten postorderpojk.
Iaf enligt Bagge.
Johan Palm, cool tycker storgull, imponerande
tycker jag, skön.
Men?
Målbrottet, när?!!


Coolt är även detta:
Me like!!!:)
Häftigt tyckte storgull det var att Padmé var så
bra på att dansa;)


God torsdagsnatt på er rara, dröm sött.

4 Comments:

At fredag, september 26, 2008 7:01:00 fm, Blogger Det Mörka Hotet said...

Hoppas det går bra för er alla!

 
At fredag, september 26, 2008 2:49:00 em, Blogger Kottemor said...

Samuel: Tack rara:) Hoppas du får en fin helg min vän!

 
At lördag, september 27, 2008 12:50:00 em, Anonymous Anonym said...

Det är tråkigt att kidzen ska känna så. Men det är ju inte ditt fel i varje fall. Han måste ju tänka på barnen mer än sig själv....

Kraaaaam!

 
At söndag, september 28, 2008 8:30:00 em, Blogger ♥ cloudberrie ♥ said...

Håller tummmar och tår att helgen varit okej både för dig och kottrna!!!

STOR KRAM från Eva

 

Skicka en kommentar

<< Home