tisdag, september 23, 2008

Likheter

Fick en hel del Ida bilder igår från systran.
Får sån abstinens!!!
Vill bara åka dit och sitta med henne i min
fam och se på det lilla miraklet i timmar.
Varje litet uttryck i hennes ansikte, rörelse
med armar och ben, fantastiskt!!:)

Tänkte ni skulle få jämföra.
För mig så är Ida en liten krympt Nena, helt
en miniatyr av min syster:)
Minns ni bilderna nedan?
Jämför:)








Fotbollsträningen gick fint och vid hemkomst
fick storgull en välbehövlig klippning.
Vi hade en supermysig kväll därefter min stora
älskling och jag efter att jag nattat vår lillebror
och bara han och jag satt uppe, älskade onge:)


Lilla hjärtat är ju lite tröttare.
Storgull brås ju på mig och behöver ej så mkt sömn.
Att sova i pepparkaksdräkt, full mundering inkl hatt
tycker han är det allra finaste.
Att somna bredvid Louping Louie och med vällingen
på magen är skönt tycker lilltroll:)


Idag är en bra tisdag!
Utvilad, på strålande humör, mest för att barnen
är så fantastiska just nu, otrotsiga, underbara...
Håll gärna en tumme för att en otrotsig period är
på väg;)
Kramar!

6 Comments:

At tisdag, september 23, 2008 12:10:00 em, Anonymous Anonym said...

Lilla bebis, så det drar i bebisgenerna! Hihihi. Men jag ska inte ha fler. Jag nöjer mig med att sno andras emellanåt. Så man får lukta. Och mysa. Och bara känna. :)

Kram, Snäckan.
*håller både tummar och tår*

 
At tisdag, september 23, 2008 2:30:00 em, Blogger Kottemor said...

Myra: Mmmm, det gör ju det... suck;) Och tack för tummarna söta:) Kramar!!

 
At tisdag, september 23, 2008 6:31:00 em, Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Sanslöst lika Ida och Nena juh :o)
Vad myig lillgos se ut ;o)

Kramen!

 
At tisdag, september 23, 2008 6:32:00 em, Blogger Grått Med Vita Knutar said...

MYSIG.... Så typiskt... ;o)

 
At tisdag, september 23, 2008 10:15:00 em, Anonymous Anonym said...

håller vargtummen.. det är samma här, har det bara underbart nuförtiden!! åå, kärlek! puss

 
At onsdag, september 24, 2008 11:03:00 fm, Blogger Kottemor said...

Lindan: Sannerligen! Ska bli kul att se lilltösen växa upp:) Kram kram!!

Vacker: Ah, tänk om det var ngn såndär 6års period dom skulle igenom? Tänk om detta kunde vara ett tag,hehe
Man får njuta av stunden iaf!;)
Puss på!!:)

 

Skicka en kommentar

<< Home