tisdag, september 16, 2008

Låser

Nej, det går ej.
Folk som ej har här att göra, som bara älskar
att snoka och lägga sig i, komma med lögner
och halvsanningar och spä på den eld som finns
mellan pappan och mig just nu läser här och
ställer till det mer för barnen än de kan ana.
Men vissa gillar ju sådant, att röra till det
för sin egen glädje utan att tänka på att de
är vuxna och att i denna soppa finns barn
inblandade.
Barn de också borde ha vett att skydda.
Så nope, så länge snokar finns här så får jag
ta och stänga sidan, folk som ej kan respektera
andras liv önskar jag ej i mitt.

Så tyvärr får jag låsa.
Har adresserna kvar till de som mailat mig tidigare,
önskar fler tillgång så maila mig på
cecandersson@hotmail.com

8 Comments:

At tisdag, september 16, 2008 12:09:00 em, Anonymous Anonym said...

Trist, trist, trist. *suckar uppgivet*

Tänker på dig, och önskar jag fanns närmre.
KRAM

 
At tisdag, september 16, 2008 12:22:00 em, Anonymous Anonym said...

Men fy tusan!
Du har nog min adress kvar sen förra gången, skulle jag tro.

 
At tisdag, september 16, 2008 3:55:00 em, Anonymous Anonym said...

gums, jag lider med dig. du har min adress. puss!

 
At tisdag, september 16, 2008 4:57:00 em, Blogger Sabina said...

Jag är inne.. Tackar för det!

Ta hand om dig Hjärtat. Glöm inte att du aldrig är ensam!


Vi är många som står på din sida när du kämpar för Kottarnas o din rätt till ett bra liv!

Kärlek o Kramar

 
At tisdag, september 16, 2008 6:34:00 em, Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Hej gos!
Jäkla puckon, vad trött jag blir!
Men i helgen piggar vi upp oss och barnen med en massa skoj!!

Löv jo!!

 
At tisdag, september 16, 2008 7:56:00 em, Blogger ♥ cloudberrie ♥ said...

Å den nallen kommer Ida att älska! Så mysigt med en egen gåva från kusinerna.

Vad sött han har skrivit din kotte :)

Håller tummar och tår att du får sova en lugn natt, vila upp dig och samla kraft som du så väl behöver, du ÄR en kämpe och jag beundrar dej massor!!!

Stor stor nattis kram från vännen i norr

 
At tisdag, september 16, 2008 7:59:00 em, Blogger mintid said...

Vilken styrka du har vännen!
Du står verkligen med båda benen på marken och gör helt rätt!
Markerar att så här får det inte gå till!
Barnen är och kommer alltid att vara det viktigaste i livet.
Hur kan man såra dom? Förstår att du inte accepterar detta.

Ha en härlig kväll. Tänker på dig och tack för att jag får följa med dig hit!
Kraaaaaaaaam i massor!

 
At tisdag, september 16, 2008 10:57:00 em, Blogger Sabina said...

Stackare, så tråkigt för er..
Tänker på er å är glad jag kan fortsätta hänga med här,
Kraaaaaaaaaaaam

 

Skicka en kommentar

<< Home