söndag, september 21, 2008

När man älskar varandra

Jag kan ha nämnt något...
Ni vet om han jag tycker så mkt om, han som gör mig
så otroligt lycklig:)
Ni vet, han som spelar gitarr så jag blir trollbunden,
min Jonas:


Vi:
Ser jag fånigt kär ut, eller?
Hahahahaa


Lördagen innebar fotbollsmatch för storgull.
Ngt regnig början men mysigt ändå tyckte lillgull:)


Min underbara lilla son fick nya kläder, bla detta.
Han tycker ju om rosa, detta var lite lagom, och
han älskar ju "fem myror".
När han fått dem på sig kom han till mig och sa att
han är finast i hela världen!
Sannerligen är han den finaste lilla i helaste vidaste
världen, sötsmulan min:)
Han kände sig så tjusig så tjusig:)


Och det där med kärleken...
Det är fortfarande överraskande hur trygga de här
2 små är med varandra.
De älskar varandra, utan tvivel.
Först då kan man somna så här: ;)


Här i lilla röda är endast jag och storgos vakna.
Mormor snarkar på, i min stora säng ligger lillhjärtat
och det allra största hjärtat och sussar sött.



Idag väntar skogen på oss, utflykt med Linda och Håkan
och deras små söta, kommer bli en härlig söndag!!:)

8 Comments:

At söndag, september 21, 2008 10:21:00 fm, Blogger Det Mörka Hotet said...

Lookin' good!

Härligt med kärlek och gemenskap, något som borde vara alla förunnat. Då skulle det antagligen vara betydligt mindre bekymmer i världen.

 
At söndag, september 21, 2008 11:34:00 fm, Anonymous Anonym said...

Härliga bilder & mycket kärlek! :-)

 
At söndag, september 21, 2008 1:07:00 em, Blogger Grått Med Vita Knutar said...

det är kjarlek hjärtat :o)

 
At söndag, september 21, 2008 7:22:00 em, Anonymous Anonym said...

mm underbart, kärlek är du värd! ni är så fina så. puss & kram

 
At måndag, september 22, 2008 8:19:00 fm, Blogger Kottemor said...

Samuel: Så sant så sant...

Ewe: Tack vännen och jaa:)

Lindan: Mmmmm sannerligen;)

Vackra: Snart även hos dig;) Tack finaste! Pussokram!

 
At måndag, september 22, 2008 9:31:00 fm, Anonymous Anonym said...

Så mysigt med äkta kärlek...

Kraaaaaam!

 
At måndag, september 22, 2008 7:50:00 em, Blogger Mindi said...

Men vad söta ni är.... du, stor-storgull och små-smågull. :)

Ha en alldeles underbar vecka vännen!

Kram kram
M I N D I

 
At tisdag, september 23, 2008 12:12:00 em, Anonymous Anonym said...

*suckar lyckligt*

( Och du har bra smak. ;) )

 

Skicka en kommentar

<< Home