fredag, september 19, 2008

Reflektioner

Det är en alldeles strålande fredagsförmiddag idag.
En sån där då man inte kan sluta le:)
Vaknat lycklig bredvid den man man älskar.
Har underbart mkt att göra på mitt trevliga jobb,
och visst blir allt så hemskt mkt roligare när man
bara sitter och fnissar pga att man råkar ha haft
turen att möta den man som är gjord just för mig,
den allra mest underbara på denna jord:)
Han som är så fin så det känns som om hjärtat skall
sprängas av kärlek, bara av att tänka på hnm:)
Kär?
Haha, bara förnamnet:)

Fullkomlig är ju inte lyckan då kottarna befinner
sig hos sin far sedan igår, oron finns där, men han
verkar på gott humör och då hoppas jag att de mår ok.
Fick mms från hnm där jag skulle välja typsnitt för
den tatuering av våra sönerns namn han skall göra på
sin kropp idag kl 13.
Uh?
Vad skall han bevisa just nu undrar jag.
Jaja, det uppskattar nog kottarna, lite roligt:)

Mysigt är också att jag är så stolt över min kära
lilla syster yster:)
Hon har visat på ett lugn i sin mammaroll, en klokhet
som jag ej trodde hon besatt och hon gör allt så fint:)
Det är mkt nytt, många hormoner som rusar i hennes kropp,
sömnbrist och som vanligt många hon önskar vara till
lags för.
Men nej, jag hoppas att hon ges den ro hon behöver för
att landa i sin mammaroll.
Hon ÄR en bra mor, en underbar människa och kommer
fixa detta galant, det är jag säker på.
Bara hon får göra misstagen, helt själv och se hur
allt funkar på egen hand.
Ida har underbara föräldrar, hon kommer bli en fantastisk
liten flicka jag längtar efter att få fläta håret på
och läsa sagor för:)

Mina 3 älskade på studsmattan förra veckan:



Jag önskar er en alldeles underbar helg mina vänner!
Ni är fantastiska och jag hoppas solen kommer skina
på er hela helgen, att den kommer ge er lugn och ro,
fyllas av trevligheter och skratt, för det är ni värda!
KRAMAR!!

10 Comments:

At fredag, september 19, 2008 11:20:00 fm, Anonymous Anonym said...

Men!
Vad gör han då om han inte mår bra?
Är elak?

Härligt att du är mer än kär.
Underbart.
Ta för dig.

 
At fredag, september 19, 2008 12:16:00 em, Blogger ♥ cloudberrie ♥ said...

mmm, sant *nickar* Det kanske är lite terapi för honom att "brodera" in namnen. Kanske kan det vara starten för honom till godhet *håller tummar å tår*

Jag är sååååå GLAD tillsammans med dig!

Ha nu en helt underbart skön helg och var riktigt rädd om dig, pussa & krama alla dina kära och bara mys!!!

Stoooor kram från Eva

 
At fredag, september 19, 2008 12:45:00 em, Anonymous Anonym said...

Hoppas du får en trevlig helg och att tankarna enbart håller sig till det goda.

Sen måste jag bara kommentera ditt förra inlägg om barn och spel. Klart att barn _inte_ ska döda! Räcker helt klart med star wars. Barn _blir_ påverkade av spel. Hoppas, hoppas att många fler föräldrar årka stå på sig och ta sitt föräldra-ansvar och inte ge med sig när barnen vill spela krigaspel...

 
At fredag, september 19, 2008 2:46:00 em, Blogger Magnus Levin said...

Ha en trevlig helg själv, du verkar vara på ett STRÅLANDE humör.

 
At fredag, september 19, 2008 2:54:00 em, Anonymous Anonym said...

i'm so happy for you my dear! jag hoppas du får en strålande helg med, med massor av loooove som du verkligen förtjänar. pussar & kramar

 
At fredag, september 19, 2008 3:45:00 em, Blogger Kottemor said...

Kim: Njae, ej mot barnen, men pressar dem. Är ledsen och gör dem illa omedvetet genom att de blir osäkra och oroliga, det är lite att kämpa med för kottarna. Och ja, det gör jag, tar för mig:)

Eva: Mmmm, märkligt.
Hoppas du också får en superhärlig helg min vän! Massvis av kramar!!

Synthloppan: Tack! Ja jag tycker barn ska vara barn... se på 5 myror och sånt där... Hoppas din helg också blir alldeles underbar!! Kramar!

Noac: Ja det är jag sannerligen:) Hopaps er blir lika fin! Ses oanständigt tidigt imorgon, laddade!!:) Kramar

Vackra vargen: Mmmm, snart kommer din drömprins galopperande;) Så är det hjärtat, inte trodde väl jag... Hoppas din helg blir rofylld och härlig! Kärlek!

 
At fredag, september 19, 2008 3:55:00 em, Blogger Sabina said...

Må vara att Du inte trodde.. Jag visste jag! *S*

Glad läsa/känna din glädje o ditt pirr.. Som med allt annat kommer även det ut till oss genom våra skärmar! :)

Puss på Dig. Önskar den bästa av helger!!

(håller tummarna för att kottarna kommer hem glada o tillfreds så den värme du har just nu ska få fortsätta flöda)

Love You Darling

 
At lördag, september 20, 2008 12:18:00 em, Anonymous Anonym said...

Åh så glaaaaad jag blir!!!!
Älskade söta så det värmer i hjärtat av att läsa hur bra du mår nu! :)

Lite mörka moln finns ju på himelen, men du ska se att de kommer skingras vad det lider. Om än kanske lite för sakta, kanske, men ändå.

Snoriga hälsningar från en ynklig Myra. :)

 
At lördag, september 20, 2008 7:39:00 em, Anonymous Anonym said...

Man lir såå lycklig av såna här inlägg. Det är sånt vi vill att du skriva.... Så vi ser att du mår bra!

Kraaaam!

 
At söndag, september 21, 2008 7:47:00 fm, Blogger Kottemor said...

Sabina: Klok som en tok;) Mmmm, helgen ÄR fortfarande underbar! Hoppas din är det också finaste! Kärlek!

Myra: Stackar!! Inte skall du vara ynklig o snorig inte:( Tycker hemskt synd om dig hjärtat! Jaaa, detta är sanslöst... Är så kär o så lycklig;)

Jenny: Hihihi, kan hända att det kommer bli en hel del sånna här;) Hoppas allt är bra med dig också gullegumsan och tack igen för ALLT du gör! Kraaaaaaaaamar

 

Skicka en kommentar

<< Home