måndag, oktober 27, 2008

Ett kort hej

Helgen har varit stillsam.
Arbete, varvat med shopping och snörvel.
Min förkylning har blossat upp på allvar och jag
tänker snart bege mig hemåt, Kärleken hämtar mig
och vi beger oss mot skogen för vila.

En hel del Ida mys hanns med igår:)
Trots mitt tillstånd fick jag vagga o vyssja,
lillgumsan har ju så ont i magen så det är
skiftarbete som gäller.
Idag skall de äntligen till Dr och få lite klarhet
i lilltösens bekymmer.
Håller tummarna!
Både för att systran hittar dit, dit där jag alltid kör
vilse och för att de får ordentlig hjälp.

Finfint Smålandsbesök har vi också så här kommer lite
bilder från gårdagen:
Håll till godo så slutför jag för dagen och åker hem
och bäddar ner mig!
Om ngr timmar ska jag över dagen även få ha de
där små som jag saknar så mkt hos mig!
Längtar halvt ihjäl mig!!:)


Många kramar till er fina!

Ida liten:


Kärleken min och yttepyttetösen:


Ida myser hos Ylva:


Söndagsmiddag med särskilt god sås:)


Söta damerna:)


Söta Emma och söta Ida:)

6 Comments:

At måndag, oktober 27, 2008 12:56:00 em, Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Gosigt gumsan!
Kommer du en kväll i veckan för en fika om du finner tid så vi får snacka lite :o)
PoK!

 
At måndag, oktober 27, 2008 5:04:00 em, Anonymous Anonym said...

Hon är såå underbart söt, lilla Ida!

Kraaaaam!

 
At tisdag, oktober 28, 2008 8:21:00 fm, Anonymous Anonym said...

Hoppas förkylningen ger sig av och att du får en mycket bra vecka.

 
At tisdag, oktober 28, 2008 9:31:00 em, Blogger Myra said...

Hej du söta!
Har inte läst på flera dagar. Nu har jag läst ifatt allt. Vill inte missa ett ord!
Jag ler med dig, och lider med dig. Följer dig i livets bergochdalbana.
Och hoppas innerligt att det planar ut snart.

Luv, i määäängder.

 
At onsdag, oktober 29, 2008 7:35:00 fm, Blogger Det Mörka Hotet said...

Du är så bra på att förmedla tankar och känslor - även via bild!

 
At onsdag, oktober 29, 2008 11:36:00 fm, Blogger Kottemor said...

Lindan: Hade ju så gärna gjort om jag ej varit Malmöbo för stunden:) Kramar gumman!

Jenny: Mmmmm, visst är hon:)Kraaaamar!

Kim: Tack vännen och detsamma!

Myra: Tack söta du, det går sannerligen upp och ner... Massvis med kramar o kärlek!

Samuel: Tack snälla!!:) Kram!!

 

Skicka en kommentar

<< Home