fredag, oktober 17, 2008

Lugn

Den där lille sonen jag har...
Min lilla kanariefågel:)
Han är underbar!
När jag hämtar hnm efter jobb kommer han springande
i sin dykardräkt, glad och så lycklig över att jag
äntligen kommer.
Sprudlande berättar han om allt han tänkt på under
dagen under den lilla tur vi kör bort till storebrors
dagis och fortsätter gåendes med sin lilla han i min.
Han överraskar alla med sitt prat:)
Underbara onge:)

Han har så många klokheter och pratar så mkt om den
där vädermaskinen han ska bygga, samlar på sig fina
saker som skall byggas med.
Visar mig sina skatter och berättar, älskade:)



Stora hjärtat mitt har blivit så mkt lugnare.
Det glädjer mig enormt.
För just den där biten med att bråka med de man
älskar mest i helaste vidaste världen, inget krossar
ens hjärta så.
Så gosig och så fin, samma ljusa kille som han alltid
varit innan:)
Lugnet lägger sig.


Det är en mysig vecka, bortsett från huvudvärken som
faktiskt börjar ge med sig efter att jag suttit i sängen
och sovit inatt.
Ikväll kommer systran med sin lilla Ida och ska bo hos
oss över helgen,haha, undrar hur mkt sömn det kommer
bli där, men ack så mysigt;)


Hoppas att ni alla får en härlig helg söta ni,
det tänker jag ha!:)

7 Comments:

At fredag, oktober 17, 2008 10:21:00 fm, Anonymous Anonym said...

gums, det är samma här, de tycks lugna sig en bit in på höstterminen i ettan. :-) åå som sagt, ha en underbar helg efterlängtade du. pok

 
At fredag, oktober 17, 2008 10:50:00 fm, Anonymous Anonym said...

Du satt och sov?
Så väldans jobbigt.
Hoppas du snart är i perfekt skick igen.

 
At fredag, oktober 17, 2008 2:43:00 em, Blogger Kottemor said...

Vacker: Låter skönt:) Märkligt och trist det där beteendet de ådrog sig innan detta lugna... Hoppas hoppas det håller sig borta!!:) Hoppas din helg också blir fin fina!:) Pussokramar!

Kim: Jupps. Oerhört jobbigt. Sitter och sover på jobb nu också, helt klart värre. Kram

 
At fredag, oktober 17, 2008 4:01:00 em, Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Hej gums!
Messa mig om söndag :o)
Pussar!

 
At fredag, oktober 17, 2008 7:35:00 em, Blogger mintid said...

Vad du skriver härligt vännen!
Det är en fröjd att få läsa och få vara del av dina dagar.

Sen tror jag inte jag läser någon annanstans om en sådan kärleksbeskrivning till sina barn som jag gör hos dig. :) Me likes!

Jag håller fullständigt med dig...det gör ont att gräla med de man älskar mest.

Stor kram och ha en mysig helg med syster och systerdotter!

Kristina

 
At måndag, oktober 20, 2008 7:41:00 fm, Anonymous Anonym said...

Förresten: Mitt lösen är "shameless".

 
At måndag, oktober 20, 2008 11:57:00 fm, Blogger Myra said...

Var helgen bra, vännen? :)

 

Skicka en kommentar

<< Home