tisdag, oktober 14, 2008

Lugnet i stormen

Jag har en tendens att bli en snigel när det
är stressigt.
Inte så att jag slöar till, ohnej, galet effektiv,
stress är mkt mkt trevligt (undantaget tidspassning
som inkluderar påklädning av barn och annat med dålig
planering just på hemmafronten, mat etc) sisådär
när man arbetar.
Jag styr upp och ordnar.
Just nu är det sjukt på jobb, men det har jag
redan arbetat undan i den mån jag kan och påbörjat
morgondagens arbete:)

Om 35 min susar jag hem för att möta lugnet i skogen
tillsammans med kottarna mina och ett gäng pannkakor:)
Ska bli sååå mysigt!!!

Mysigt var det även igår när jag fick hem mina gryn,
pysslades för fullt, ja alla 3 älsklingarna mina:)

4 Comments:

At tisdag, oktober 14, 2008 4:39:00 em, Blogger Det Mörka Hotet said...

Gör som jag när det blir stressigt på jobbet - sov!

 
At onsdag, oktober 15, 2008 8:44:00 fm, Anonymous Anonym said...

Bra där.
Själv blir jag paralyserad av stress.
Hoppas skogens lugn gjorde dig gott.

 
At onsdag, oktober 15, 2008 10:52:00 fm, Blogger Myra said...

Jag gillar kisses ögon!! Hahaha

 
At fredag, oktober 17, 2008 9:10:00 fm, Anonymous Anonym said...

Jag gillar inte stress. *S*

 

Skicka en kommentar

<< Home