torsdag, oktober 16, 2008

Nja

En av de saker som jag är mest rädd för är
huvudvärken.
Hur konstigt det än kan låta.
Men efter äventyret förra hösten, enda gånge i
mitt liv då jag funderat på allvar att kasta
in handduken, smärtan var vansinnig, så vill
jag verkligen inte hamna där igen.
Livrädd.
Har så mkt fint i mitt liv.
Blessed.

Men nu är jag där.
Lååångt ifrån där jag var då, men huvudvärken
släpper ej, fy så kasst jag mår.
Rädd rädd rädd.
Nacken är om som om det satt en kniv i den.
Mmmm, massage lite regelbundet, träning ovanpå det
hade nog hjälpt mkt men tid?
Suck.
Så där är jag.
Fast på jobb.
Vägrar lägga mig hemma och låta huvudvärken ta över.
Törs inte.
Kan inte.

Puss på er!

6 Comments:

At torsdag, oktober 16, 2008 9:45:00 fm, Anonymous Anonym said...

Jag har också ont i huvudet idag. Och igår och i förrgår.
Är rädd att det är den där hemska värken jag hade för några år sedan då jag trodde det var en tumör på gång.
Fick ingen vettig förklaring till vad det var... men kanske något med spänning.
KRYA!

 
At torsdag, oktober 16, 2008 10:33:00 fm, Blogger Kottemor said...

Kim: Usch då, tumörer och sånt är inget man skall skaffa sig. Mmmmm, vi behöver nog lite massage och omvårdnad båda två. Krya på dig med vännen!

 
At torsdag, oktober 16, 2008 5:42:00 em, Blogger Det Mörka Hotet said...

Det där låter INTE bra: har du låtit någon läkare kolla upp ditt problem?
Hoppas det ger med sig och att du får någon hjälp: kram och krya på dig!

Samuel

 
At fredag, oktober 17, 2008 8:17:00 fm, Anonymous Anonym said...

usche, hoppas du mår bättre! kram och puss från eskimåvargen

 
At fredag, oktober 17, 2008 9:06:00 fm, Anonymous Anonym said...

Huh. Krya på dej Söt! Trevlig helg! <3

 
At fredag, oktober 17, 2008 9:29:00 fm, Anonymous Anonym said...

Hoppas du måt bättre idag vännen!

Kram kram

 

Skicka en kommentar

<< Home