tisdag, november 04, 2008

Nya pjucks

Jag tycker mig ha användt denna klänning förut...
Men icke kan jag minnas att den var SÅ kort?!
Sådär lite för oanständigt för att ha på jobb tom.
...nu har jag den ju mest för att alla ska se mina
nya snygga stövlar och ja, jag tror ingen missar dem:)
Julklapp från systran och mormodern så jag har ju
inte fått dem än... såklart:)


Och ni noterar förstås att Katrin och jag ej bryter
våra traditioner utan har köpt precis likadana stövlar?
Totalt oplanerat.
Hon har bra smak den där tjejen, bara att erkänna:)
Så är det ju 5dgr och 5år mellan våra födelsedagar
också, som sagt.
Tror det har med saken att göra, rätt lika är vi ju,
iaf i smak och sätt.
Gillar henne;)

7 Comments:

At onsdag, november 05, 2008 8:56:00 fm, Anonymous Anonym said...

Pjucks är ett underbart ord som borde användas oftare.

Du ser stilig ut som alltid.

 
At onsdag, november 05, 2008 9:51:00 fm, Blogger Kottemor said...

Kim: Det finns många bra bortglömda ord:) Och tackar, tackar, orden värmer en dag som denna! Kram!

 
At onsdag, november 05, 2008 12:40:00 em, Blogger Det Mörka Hotet said...

"Underbart är kort" som Povel Ramel så välformulerat uttryckte sig...och jag kan bara hålla med!! ;-)

 
At onsdag, november 05, 2008 1:26:00 em, Blogger Kottemor said...

Samuel: Hahahahaaa!!

 
At torsdag, november 06, 2008 10:45:00 fm, Blogger Myra said...

Så läckra stövlar!
Passar bra på en läckerbit som du. :)

Kram, du bästa.

 
At torsdag, november 06, 2008 11:24:00 fm, Anonymous Anonym said...

Snygga stövlar! Du me för den delen. <3

 
At torsdag, november 06, 2008 11:36:00 fm, Blogger Kottemor said...

Myra: Javisst är de snygga, men rackarns så ont i fötterna jag får nu när jag flyttat in i dem och vägrar använda ngr andra,haha Kramar till dig med sötsmulan!

Ewe: Tackar tackar snäckan!!:) Kram på dig!

 

Skicka en kommentar

<< Home