torsdag, november 20, 2008

Redan nästan helg

Förstår ej vart tiden tar vägen.
Man går uppi mörkret, arbetar sig igenom dagen,
hämtar barn, lagar mat, fixar lite, nattar och
därefter stupar man själv och så har ännu en dag
passerat.

Lite info i bilder.
Ollies bett vägrar gå ner:
Mkt mindre, ok, men en hårt otäck lila knöl.



Sista invigningen avklarad.
Mkt mkt trevlig:)


Mina söta gull imorse:
ÅÅÅH så stolt jag är över de där små tokarna:)
De där små underbara fantastiska sakerna som
JAG får vara mamma till:)
Makalöst:)


Hoppas er vecka är fin söta ni!
Kramar till er även om jag är lite frånvarande.

5 Comments:

At torsdag, november 20, 2008 9:35:00 em, Anonymous Anonym said...

det är ok att vara det, det är ju trots allt inte livet du håller dig borta från! ja, det är ena makalösa ungar du har, såå fina! puss & kram från vargarna

 
At fredag, november 21, 2008 6:52:00 fm, Blogger Det Mörka Hotet said...

Vilka märkliga bett: är Ollie allergisk på något sätt?

 
At fredag, november 21, 2008 9:07:00 fm, Anonymous Anonym said...

"Lite frånvarande"...
Jag har suttit och klickat hysteriskt på "uppdatera sidan" hela veckan och äntligen kom ett nytt inlägg.
;-)

 
At fredag, november 21, 2008 12:59:00 em, Blogger Fotograferande Maria said...

Hej! Ja det är makalöst att får vara mamma!! Jag nyper mig i armen ofta och tänker har jag verkligen fött de är 5 fina ungarna. Så tacksam för fem friska välskapta barn :) Ja, lillkillen är bättre nu. Ha en HÄRLIG HELG! Kram Maria

 
At fredag, november 21, 2008 2:37:00 em, Blogger ♥ cloudberrie ♥ said...

Gulle killarna, gulle Ida och gulle du!!! Det är så härligt att läsa dina rader och känna in att du mår bra, att du har det bra och är lugn. Det är du VÄL unnad!

Men du, vilken "monsterstor" Katt *fnissar* Brevid Ida och i den positionen kanman tro att han är en jätte ;)

Ha nu en underbart avkopplnade och njutbar helg!

STOR KRAM från Eva

 

Skicka en kommentar

<< Home