lördag, december 20, 2008

:(

Om ni undrar vad jag gör, så sitter jag i
soffan och deppar.
Datorn i knät och Michael Stipe på tvn.
Borde ta mig i kragen, göra mig iordning och
bege mig till mitt extra jobb.

Vill bara fortsätta lukta av hans parfym
en stund till...
Saknar redan så jag mår illa och han har inte
ens lyft än.
Suck.
Jag är hopplös.
Hopplöst kär.


Med en av de galnaste veckorna i min del av
världen så är det svårt att undvika oro.
Jordbävning.
Kravaller och krigszoner.
Bombhot.
Kärleken reser ifrån mig både över jul och nyår.

Aja, dags att ta tag i livet, sysslolös är ju
ej ngt som kännetecknar mig, 2 veckor kommer susa
iväg snabbare än snabbast.
Ser fram emot mms med bild av Kärleken i badbyxor:)
Bästa Julklappen;)

Hoppas ni har en skön helg sötaste ni!
Kram!

7 Comments:

At lördag, december 20, 2008 5:35:00 em, Blogger Sabina said...

Det låååååter så underbart att höra att någon är hopplöst kär=) Me like. Kommer knappt ihåg känslan=( Får man säga så??
Förstår att det känns deppigt att kärleken ska bort i två långa veckor men du ska se dom går snabbt.
Kramelikram

 
At lördag, december 20, 2008 8:50:00 em, Anonymous Anonym said...

Massa kramar till dej vännen! Han är snart hos dej igen. <3

 
At lördag, december 20, 2008 9:49:00 em, Blogger netha said...

14 dagar flyger iväg, snart fattar du inte ens att han har varit borta.
Massor med kramisar från mig till dig och dina gullungar.
Snart är även de hemma och öppnar en massa härliga presenter.
Kramiskramis.

 
At söndag, december 21, 2008 1:09:00 fm, Anonymous Anonym said...

jag vill inte hymla, saknar man så går tiden långsamt - men det är tur att du har dina gullungar och att det kommer vara full fart med både härligt och annat nu när julen kommer med full fart. sakna är nyttigt har jag hört, tänk så varma kramarna kommer att vara om två veckor.. önskar dig världens bästa helg! puss & kram med kärlek

 
At söndag, december 21, 2008 8:16:00 fm, Blogger Fotograferande Maria said...

Hej! Tack så mycket! Ha en härlig jul nu och jag lovar att 2 veckor går fort...Kram Maria Ps: De sa igår att livet börjar vid 40,,,

 
At söndag, december 21, 2008 3:15:00 em, Blogger Det Mörka Hotet said...

Jag vill OCKSÅ bli hopplöst kär: grattis, det låter underbart!!

 
At onsdag, december 24, 2008 12:03:00 fm, Blogger Lallis - liv och leverne said...

En Härlig Jul önskar jag dig!
Kram Lallis

 

Skicka en kommentar

<< Home