fredag, december 19, 2008

Dagen

Adjön är ej min grej.
Imorgon reser Kärleken min och blir borta 2v och
jag saknar hnm redan.
Kan ej få nog av hans närhet, vill bara se på hnm,
röra vid hnm hela tiden och höra hnm prata.
2v går ju egentligen så himla fort och jag har som
vanligt fullt upp men ändå finns saknaden där.
Jag kommer väl knappt hinna blinka och så är han
hemma igen, utvilad och pigg vilket han så väl
behöver efter att ha blivit brutalt inkastad i
småbarns livets rutiner och brist på dem:)

Men, han är ju så fantastisk!
Såå fin:)
Jag har haft sån tur.


Dagens status:
1 dag kvar tills Kärleken åker.
4 dgr kvar tills älsklingarna kommer hem.
5 dgr tills de får öppna sina paket:)
6 dgr kvar till Semlorna släpps i butik!
7 dgr kvar tills glöggmys hos JoC.

Den närmsta veckans viktigaste kom ihåg:)

Övrig status för dagen är ont i halsen, snuva o
svårt o andas.
Segt.
Men får man det nu som Sabina och jag konstaterat
så måste man ju vara frisk till Jul:)
Så är reglerna, rättvist ska det va!

Sen blir jag rätt arg av detta:
Vad ger dem rätt att starta krig mot halva Malmö?
Kasta sten på bilar och bära sig åt, det drabbar
så otroligt många!
Självklart tycker jag att de ska sin Moské!
Eller tyckte... nu förtjänar de då inte ngt alls!!!!

1 Comments:

At lördag, december 20, 2008 5:33:00 em, Blogger Sabina said...

Oj vad många inlägg jag missat här vännen, jag som tycker mig ha varit så flitig besökare på allas bloggar denna sista vecka=)
Mmm tur vi tar det nu så att vi är friska till Jul, men det är ju ändå jobbigt när man mår så otroligt dåligt,
Krya på dig sötis, bli frisk fort å du 2 veckor kommer gå snabbt som sjutton ska du se,
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam

 

Skicka en kommentar

<< Home