onsdag, december 24, 2008

God Jul!!

Hej söta vänner!!
HÄR finns jag nu:)
På min riktiga adress, den jag startade med.
Låst.
För att det måstes.

Kommer ej i säng, njuter redan av julron.
5 dagars ledighet, granen glimmar, julmusiken
på, speedade kottar har äntligen somnat i min
säng och systran min försöker få sitt lilla
gull att förstå att kusinerna är kloka och
har fattat vad som gäller.
Berg av julklappar har den snälla Tomten varit
och lämnat under vår gran också:)

God Jul ni fina, hoppas er Julafton blir sådär
alldeles alldeles underbar, precis som på
Kalle Anka:)
Kramar o kärlek till er alla!

6 Comments:

At onsdag, december 24, 2008 2:38:00 fm, Anonymous Anonym said...

God Jul igen.
JAg kommer inte heller i säng. Vi har en julgran.
Emma o jag har klätt den, vi har åsså lite julklappar inunder.
Det känns som Johannes är med oss.:)
Kanske vi får lite julfrid. Mycket kärlek till dig o systra yster mormor o alla barnen lillgull, storgull o lilla snäckan
Från Emma o Mig
Kramiz

 
At onsdag, december 24, 2008 6:23:00 em, Anonymous Anonym said...

Eviga drama...
Kram.

 
At onsdag, december 24, 2008 10:11:00 em, Blogger Frida "fijis" said...

God jul!

 
At torsdag, december 25, 2008 8:54:00 fm, Blogger Synthloppan said...

Tack det samma!

 
At torsdag, december 25, 2008 6:48:00 em, Anonymous Anonym said...

Hade en helt underbar dag igår, hoppas ni hade det oxå. Puss & Kram

 
At torsdag, december 25, 2008 8:38:00 em, Blogger Myra said...

Hoppas dagarna har varit bra, söta du.
Här är vi bara leeeediga och gör det som faller oss in. I den takten vi vill. Härligt. :)

Luv

 

Skicka en kommentar

<< Home