torsdag, december 18, 2008

Oh!

Nej, det var inte roligt:(
Jag rodnar så mina kinder matchar omslaget
på Dumlekolorna:(




Vem som helst kan ju hitta hit till min blogg.
Den är ju inget särskilt.
Har man en sida online får man ju räkna med det.

Men oh så obekvämt när man får ett sånt här mail:

Från mig:
Hej Säljarens namn!

Idag är jag åter på jobb efter ledig gårdag vigd åt
granpiffning:)
Allt väl uppe i Hbg?

Tänkte höra med dig om du har regbeviset tillhörande bil med
Regnr XXXXXX hos dig?
Inbytet till Kund X

Vill du vara snäll och kolla upp det.
Tackar på förhand!


Svar från säljare:
Japp... jag har det här...
XXXXXX kontrollnr XXXXXXXXXX

Jodå, jag vet nog du piffade med granen igår....
Det står ju på din blogg




Ojoj så obekvämt allt blev nu.
Helt klart får vem som helst läsa min tankar.
Så länge de åtminstonde kan vara artiga nog att
vara anonyma:(

4 Comments:

At torsdag, december 18, 2008 10:03:00 em, Blogger ♥ cloudberrie ♥ said...

*fniss* Det var ungefär som när jag avslöjjade att några på jobbet OCH att min mamma som inte läser nåt på datan, men min blogg hade de hittat ;)

KRAM från Eva

 
At torsdag, december 18, 2008 11:29:00 em, Blogger Myra said...

Hihihi. Underbart pinsamt.

( Måste jag också vara anonym... ? ;) )

 
At fredag, december 19, 2008 6:45:00 fm, Blogger Det Mörka Hotet said...

Ha, ha! Jo, men då du alltid skriver personliga och intressanta saker behöver du inte "oroa" dig: kram!

 
At fredag, december 19, 2008 9:43:00 fm, Anonymous Anonym said...

Hmmm *S*

 

Skicka en kommentar

<< Home