måndag, januari 19, 2009

Fägring stor

Tänka sig, idag fyller både söta
Jennie och Jenny år!!:)
Grattis till er båda!!:)


Här hemma i det lilla röda, är det både
toppen och botten...
Mest topp, det är ju kottevecka:)
De kom hem igår, mysnivån var högre än hög!
Neskimot pussades sa storgull att vi gjorde:)
Eskimåpussades tyckte jag och många många kramar
därtill:)

Men inte är det piggt och glatt kl 0630 när
grynen ska upp till verkligheten:


Jobb för mamman idag trots att hon känner
sig som om hon har ett helt gäng med knivar
mellan revbenen, imorgon blir hon dock hemma.
VAB.
Lillgull har ej ätit idag meddelade de på dagis.
Här hemma hade han sååå ont i halsen.
Finfint tyckte jag, då blir vi hemma.

Måste visa en bild på en av mina fikakompisar
från förra veckan, söta Zack:)
Toksöt!!:)
Hoppas ditt dagbarn sköter sig hjärtat, tackar
igen för peppishuset, mkt mkt uppskattat här
hemma kan jag meddela!


OCH så kan jag informera om ngt som tydligen
ligger i familjen.
Detta är INTE min bil utan ngn annan som bor
här i det lilla röda...
En sten vid bageriet var det visst som hade stått
ytterst olämpligt.


Lillgull hittade ett nedtrillat blad från min
fikus här hemma...
Och ännu ett....
Jättekul tyckte även storgull och nu sitter
mormodern här och tycker att just bladen till
höger stör lite i hennes program....
Själv ler jag nöjt var gång jag slänger ett öga
på tvn, tjusigare har den aldrig varit:)


Och så ngn som börjar bli stor:
Har ÄNTLIGEN lärt sig att få ut det som kommer
in där uppe och magonten borde lätta:)
Efter 4 månader funkar äntligen tarmarna!
Weeeeeeeeeeii!!:)


Mormor och Ida har funnit ett gemensamt intresse.




Och så Kärleken:
Min stackars älskade som ligger nerbäddad i
Badgastein, förkyld och dan.
Typiskt.
Kunde ju legat nerbäddad här hos mig...

3 Comments:

At måndag, januari 19, 2009 11:09:00 em, Blogger L said...

=)
Ida är ju toksöt hela lilla hon =)
Mitt lilla håriga dagbarn sköter sig exemplariskt när han är här... för det mesta, haha. Bara man inte får för sig att duscha hans leriga lilla kropp. Då tror mina grannar att jag begår hundmord... haha.

Hördudu *sträng* om man är sjuk ska man vara hemma och vila, inte fjanta omkring på jobbet. Ingen blir gladare av att det tar dig längre tid att bli frisk...
Du vet var jag finns om du behöver mig, PUSS!

 
At tisdag, januari 20, 2009 9:32:00 fm, Anonymous Anonym said...

Haha. Superfin tv!

Bli bra nu! Inte jobba med knivar i kroppen!

 
At tisdag, januari 20, 2009 3:33:00 em, Blogger Myra said...

Gillar eran tv! Hihi

Men INTE hur du mår! Du får slå av på tempot lite, du undersköna. Det här kommer inte hålla i längden.

 

Skicka en kommentar

<< Home